Web Development with Clojure, Third Edition: different error (82)

The actual error that comes back at this point has a different (much longer) :response text

<!DOCTYPE html>\n<html>\n<head>\n <title>Something Bad Happened</title>\n <meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=UTF-8\">\n <meta name=\"viewport\" content=\"width=device-width, initial-scale=1.0\">\n <link href=\"/assets/bulma/css/bulma.min.css\" rel=\"stylesheet\" type=\"text/css\" />\n <style type=\"text/css\">\n html {\n height: 100%;\n min-height: 100%;\n min-width: 100%;\n overflow: hidden;\n width: 100%;\n }\n html body {\n height: 100%;\n margin: 0;\n padding: 0;\n width: 100%;\n }\n html .container-fluid {\n display: table;\n height: 100%;\n padding: 0;\n width: 100%;\n }\n html .row-fluid {\n display: table-cell;\n height: 100%;\n vertical-align: middle;\n }\n </style>\n</head>\n<body>\n<div class=\"container is-fluid\">\n <div class=\"has-text-centered\">\n <h1><span class=\"is-size-4 has-text-danger\">Error: 403</span></h1>\n <hr>\n \n <h2 class=\"without-margin\">Invalid anti-forgery token</h2>\n \n \n </div>\n</div>\n</body>\n</html>\n